Kan ikke si så mye
"Kan ikke si så mye om den enda, før har ikke tatt den i bruk enda. Men ser ut til å være en grei weekendbag og syns også det er et pluss at den er vannavstøtende"
Overall rating: 4.7777777 / 5 from 9 reviews.
Review topics: [].
"Kan ikke si så mye om den enda, før har ikke tatt den i bruk enda. Men ser ut til å være en grei weekendbag og syns også det er et pluss at den er vannavstøtende"
"Kjempe fornøyd!"
"Die Tasche ist sehr schön und auch die Lieferung war unkompliziert. Jedoch die Rücksendung der vorherigen Tasche hat sich ewig hingezogen und auch die Übernahme der Versandkosten finde ich sehr kundenunfreundlich. Daher würde ich nicht mehr im Shop bestellen, sondern ausschließlich die Ware in einem Laden kaufen."
"Veldig fin og romslig bag. Genial og ha med seg ut i båten, vanntett er den også. Elsker den😍"
"Så nöjd snygg, smuttstålig och så skönt att veta att den passar nya standarden på flyg."
"Kjøpte nylig denne baggen. Kjempefin rosafarge med svarte detaljer, og fint design ellers. Helt knall at den er i «regn materiale» og har både korte og lange reimer. Gleder meg til å bruke den! Skulle gjerne hatt den som er hakket større også, men det får bli hvis jeg vinner et gavekort 😂"
"Kjøpte nylig denne baggen. Kjempefin rosa farge med svarte detaljer, og flott design ellers. Helt knall at den er i «regn stoff» og at den har både korte og lange reimer. Gleder meg til å bruke den! Skulle absolutt hatt den som er hakket større også, men det får bli hvis jeg vinner et gavekort 😂"
"Denne passer perfekt til gym eller andre aktiviteter hvor man må ha med seg litt ekstra. Jeg har brukt den på en helgetur og synes det funket veldig bra. Den har god plass og er ikke like ubehagelig å bære på som andre bager."
"Romslig og god i størrelse .Pent design .Fin både på reise med fly og bil for en helgetur. Lett å tørke av om du skulle få noe søl på. God skulderreim med regulering. Kan anbefales på det sterkeste. Løp å kjøp."