Fornøyd.
"Fornøyd."
Overall rating: 5.0 / 5 from 9 reviews.
Review topics: ["quality","backpack","kvalitet","sekk"].
"Fornøyd."
"👍"
"Romslig sekk, gode løsninger og god å bære"
"Dette er min andre Beckmannsekk. Den forrige brukte jeg omtrent daglig i mer enn ti år og oppgraderte til en større mest fordi den rom er mer og begynte å bli vel solbleket i fargen. Kan anbefales."
"Denne sekken er perfekt for min datter på ungdomsskole. Hun elsker den"
"Top!"
"Super Verarbeitung, tolles Design - passt einfach alles!"
"Helt perfekt passform. Behagelig å ha på, selv når sekken er pakket tung og til maks kapasitet. Tidløs design. Veldig fornøyd."
"Super sekken!"